Skip to content

Concurs `GoodJob!`

Mai 28, 2009

Acest concursul s-a incheiat, va multumim pentru participare.

Oferim 5 exemplare din cartea `Concediaza-ti seful!` de Stefan Murgeanu, cu semnatura autorului, pentru 5 persoane care raspund cu pertinenta, sinceritate si originalitate la cel putin una din urmatoarele intrebari:

A. Cum ai descrie jobul tau de vis?

B. Ce calitati te recomanda pentru un job de succes?

C. Spune-ne care este cea mai inedita/originala/iesita din comun modalitate prin care ai abordat un angajator si ti-ai gasit un job?

Lasati raspunsurile in comentarii.

Termenul limita este luni, 01.06.2009, ora 16:00, urmand sa anuntam si sa informam castigatorii in cursul aceleiasi zile.

Premiile vor fi inmanate personal de catre autor in cadrul evenimentului GoodJob!
[Cei din afara orasului sunt rugati sa ne contacteze pe csg.association@gmail.com]

Va dorim succes🙂

echipa CSG

16 comentarii
  1. Ramona permalink
    Mai 29, 2009 10:32 AM

    Cum as descrie jobul meu de vis…
    In primul rand trebuie sa stiu ca ceea ce fac e bine, sa cred in ceea ce fac. Am observat ca, de cate ori nu cred in ceea ce fac, nu imi iese.
    Apoi, daca e sa mergem un pic mai in profunzime, imi place sa lucrez cu oamenii. Ma simt excelent, simt ca intr-adevar am facut ceva, atunci cand oamenii cu care lucrez se dezvolta, si acest lucru se intampla sub ochii mei. Faptul ca am pus o caramida la baza formarii unor oameni, si ca acei oameni imi sunt recunoscatori, ca s-a format intre noi o legatura stransa, imi da satisfactia muncii mele, poate chiar mai mult decat satisfactia financiara. Asta pentru ca si la baza formarii mele au stat si vor sta alte si alte persoane, si imi place sa dau mai departe ceea ce primesc.
    Un job de vis inseamna nu doar sa merg la munca, ci sa merg la munca cu placere.
    Iar daca privesc lucrurile intr-un mod mai … pragmatic, imi place ca atunci cand imi fac un bilant, la sfarsit de luna/an sa am rezultate cuantificabile, care sa imi arate ca a meritat efortul depus.

  2. Catalina Zimbroianu permalink
    Mai 29, 2009 3:09 PM

    Palatul Potala

  3. Ana permalink
    Mai 29, 2009 6:41 PM

    Jobul meu de vis l-as caracteriza astfel: – un loc care sa imi aduca in principal bunastare materiala buna, unde sa lucrez cu oamenii si in care sa fie o atmosfera care sa ma faca sa merg de placere si sa fac acel lucru fara stresul ca as putea fi data afara in orice moment.
    Calitati, hmmm… cred ca sunt tenace, imi place imprevizibilul si intotdeauna sa fac ceva nou, sunt punctuala, sunt foarte receptiva la tot ce se petrece in jurul meu si imi execut sarcinile cu foarte mare constiintiozitate.
    Mod inedit de a gasi un job… nu cred ca am facut ceva iesit din comun, doar ca am insistat la usa angajatorului pana cand am fost bagata in seama, cred ca mai ales doatorita insistentei mele si cam atat.

  4. Lazin Radu permalink
    Mai 29, 2009 7:13 PM

    Jobul de vis ar fii intr-o companie cu oameni seriosi si profesionisti.
    Calitati ,sunt ambitios ,imi place concurenta,punctual si dornic sa invat lucruri noi.
    Singura modalitate de abordare a unu angajator este doar sinceritatea,sa fiu eu insumi,politicos si cu zambetu pe buze:)

  5. Mai 29, 2009 7:57 PM

    Jobul meu de vis ar implica munca de acasa si program flexibil, astfel incat sa-mi permita sa-mi organizez singur programul. Un bun exemplu ar fi fotografia, desi visul meu din copilarie, pe care l-am „pastrat” cu aceeasi dorinta pana in prezent, este acela de a deveni actor. De ce? Nu pentru a fi cunoscut, ci pentru ca desi trebuie sa pretinzi ca esti altcineva, acest job iti permite intr-o oarecare masura sa fi tu insuti (la nivel psihologic). Actorii care isi fac meseria de placere, se simt ei insisi pe platou. Dar oricum, si actoria implica libertate. Pana la urma nu asta vrem toti de la un job, cat mai multa libertate?

    Cat despre restul intrebarilor, n-o sa raspund la ele, pentru a nu fi tentat sa nu raspund cu o sinceritate absoluta.

  6. mihai permalink
    Mai 29, 2009 8:01 PM

    A. Cum ai descrie jobul tau de vis?
    -Job-ul meu de vis ar fi intr-o companie unde valorile se respecta, unde profesionalismul, seriozitatea, dezvoltarea si permanenta imbunatatire a mediului de lucru sunt prezente.

    B. Ce calitati te recomanda pentru un job de succes?
    -Seriozitate, profesionalism, corectitudine, loialitate, implicare in proiect, contributia la dezvoltarea companiei.

    C. Spune-ne care este cea mai inedita/originala/iesita din comun modalitate prin care ai abordat un angajator si ti-ai gasit un job?
    -M-am prezentat ca si cum as fi primit deja oferta de la fostul angajator. Ceea ce a urmat a fost uimitor, nu numai ca am primit oferta, dar salariul meu s-a dublat fata de fostul angajator.

  7. Albu Nicolae permalink
    Mai 29, 2009 9:02 PM

    A. Jobul meu de vis: Interventii, program de tura, salariu decent, fara sefi.

  8. alex permalink
    Mai 30, 2009 9:57 AM

    A.Un job care respecta programul…sa nu ma cheme seful la servici in miezul noptii.Un salariu decent si foarte mult respect din partea tuturor angajatilor.

    B.Inteligenta,Cunostinte,Respect.

    C.Am iesit cu el la o bere iar el m-a recomandat sefului sau deoarece era cam mahmur.

  9. Mihaela Cristina Vascu permalink
    Mai 30, 2009 12:21 PM

    Jobul de vis? Cel in care lucrez, consultanta. Cum am obtinut un job? Sau mai precis un proiect: m-am dus la beneficiar, i-am spus ca proiectul lui este potential finantabil de PHARE (ca pentru asta era eligibil la vremea respectiva) si ca daca nu face ceva o sa-i pice pravalia in cap si ca eu sunt singura care poate sa ii aduca fondurile necesare pentru reabilitarea institutiei. Nu a fost usor sa il conving nici pe el, nici finantatorul, dar am reusit si am obtinut finantarea si proiectul e in curs de implementare.
    Ce calitati ma recomanda pentru un job de succes: puterea de munca, capacitatea de a depasi orice obstacole, echilibrul interior, vointa, capacitatea de a invata continuu si de a-i invata pe cei din jurul meu, dorinta de a schimba lucrurile in bine in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea nu sa-mi fie numai mie comod si bine.

  10. Magda permalink
    Mai 30, 2009 3:09 PM

    Abia astept sa fie luni. Am o gramada de idei interesante legate de proiectul la care lucrez. O sa iasa o lege super. O sa ajute multi oamenii aflati in dificultate

    … jobul meu de vis ar fi le fac celorlalti viata mai usoara, sa le alung grijile si sa-i ajut sa zambeasca

  11. Costache Adrian permalink
    Mai 30, 2009 6:06 PM

    A:Jobul meu de vis as vrea sa fie intr-o companie care apreciaza munca si efortul depus pentru reusita.Sa fie un loc in care sa te duci de plcaere la munca , unde sa poti sa socializezi si sa te simti in largul tau
    B:Seriozitatea,obiectivitatea,punctualitatea,ambitia,puterea de a face fata oricarei situati,descurcarea,respectul pentru munca altuia.
    C:Cea mai inedita metoda pe care am abordato si pe care v-o recomand este sa fi relaxat in timpul interviului si sa nu te panichezi.

  12. Reka permalink
    Mai 30, 2009 8:29 PM

    A. Cum ai descrie jobul tau de vis?
    Ideal ar fi sa ma ocup cu ceva ce imi face placere, ceva care sa ma faca sa-mi iubesc jobul, sa-mi faca o placere sa ma trezesc dimineata, sa merg cu zambetul pe buze spre locul de munca. Ar fi frumos sa fie un colectiv prietenos, ca o familie, cu sefi care stiu sa mentina ordinea, dar au si suflet, care solicita profesionalism si creativitate, dar te ajuta sa te formezi, sa ai un venit bun.

    B. Ce calitati te recomanda pentru un job de succes?
    Ma adaptez usor si imi face placere sa muncesc, in afara de aceasta sunt destul de creativa si sociabila. Valorile mele sunt cultura (inteligenta), respectul si pasiunea (care te face sa te implici 100% in munca, te mentine activ).

    C. Spune-ne care este cea mai inedita/originala/iesita din comun modalitate prin care ai abordat un angajator si ti-ai gasit un job?
    Pentru mine nu a fost iesit din comun, dar m-am imbracat normal, in hainele mele obisnuite si m-am prezentat onest, am incercat sa ii „cuceresc” cu personalitatea mea reala. Atat. Si am reusit.🙂

  13. Laura Alexandra permalink
    Mai 31, 2009 7:02 PM

    A.) Pentru mine jobul de vis este acela in care fac ceea ce-mi place.
    B.) Sunt cunoscatoare de limbi straine, ambitioasa, sociabila…
    C.) Cea mai originala abordare pe care i-am facut-o unui angajator a fost forte haioasa….era un domn… aveam putina teama ca ma va respinge din simplul fapt ca sunt minora…dumnealui nu ma cunostea iar in momentul in care m-am apropiat m-am prefacut ca m-am impiedicat si ne-am ciocnic frontal…l-am salutat si am zis :” va cunosc de undeva???…” dumnealui mi-a zis probabil m-ai mai vazut cand ai venit la cumparaturi”…l-am intrebat: „sunteti manager pe acest raion?” dumnealui mi-a zis ca da iar eu ” si din intamplare nu aveti nevoie de vreo casiera??” „de ce ma intrebi? te-ar interesa?”..eu i-am zis ca da si dumnealui ma luat in birou am raspuns la un chestionar…si de atunci am ramas casiera la departamentul dumnealui…

  14. apostu andreea permalink
    Mai 31, 2009 9:17 PM

    1) Cel mai important e sa am un sef cinstit si care sa inteleaga angajatii; sa fiu apreciata pentru cat si cum lucrez, si ca angajatii sa fie foarte diplomati si seriosi.

    2)punctualitatea,ambitia,profesionalismul ,multa imaginatie.

    3)ne-am intalnit la 1 meci, si de fericire ca a castigat echipa sa preferata m-a angajat.:D

  15. Florin permalink
    Iunie 1, 2009 2:27 PM

    1. Job-ul nu conteaza, poate fi orice, atat timp cat munca depusa se traduce prin: un sef care sa fie capabil sa realizeze ca cere lucruri imposibile, un salariu decent, un mediu de lucru care sa permita ascensiunea pe scara profesioanala.

    2. Profesionalism, ambitie, spirit de echipa, adaptibilitate.

    3. Inedit? Majoritatea sefilor sunt atat de infumurati incat nu reusesc sa priveasca cu ochi buni o maniera inedita de a obtine un job. La fiecare interviu ar trebui sa te prezinti imbracat decent, sa fii relaxat, sigur pe tine si sa ai increderea ca poti face o impresie buna atat prin pregatirea, cat si prin experienta reflectate de CV.

  16. Iunie 1, 2009 3:05 PM

    1. fac ce-mi place, asta e cel mai important. fac o gramada de training-uri, iar apoi cunosc multa lume. lucrez cu adolescenti, copii de toate varstele, chiar si cu batrani. deci da, am jobul ideal
    2. nu intarzii niciodata, sunt serios, ma prind repede, retin nume si fete, respect deadline-urile.

    3. era la o cafea si m-am dus la el si i-am spus ca avem o intalnire dupa amiaza(nu aveam asa ceva). i-am spus ce pot face pt firma lui si gata… am fost angajat😀

Comentariile sunt închise.

