Skip to content

Ecologizare la Cota 1500

August 12, 2009

Incepand de Vineri si pana Duminica, am participat la o actiune de ecologizare in Sinaia la Cota 1500.

Surpriza s-a revelat pas cu pas.

Groapa de gunoi este locul unde „dragutzul” de cabanier si „simpaticii” de la Salvamont au aruncat cu liniste in suflet tot ce au gasit nefolositor in gospodarie.

Prima priveliste asupra gropii de gunoi, dezvaluie o „oala” cu adancimea de 35 de metri.

Am coborat in groapa pentru a ajuta la instalarea liniilor de funicular si am avut o alta surpriza.

Relativ ascuns de ramurile unor brazi, mormanul de gunoi continua inca 20 de metri. Mai jos nu am coborat.

Deci, 50 de metri (+/-) de gunoi ce zace aruncat = focar de infectie!

29 de oameni au muncit cu spor in toate aceste zile. De ajuns? nici intr-un caz. E necesar sa revenim pentru a curata tot.

Am muncit, dar ne-am si distrat la o partida de paint-ball (bile ecologice), am facut rapel si catarare, ne-am plimbat cu telescaunul si am mers la stana unde am mancat bulz si alte bunatati.

Vreau sa mai spun Good Job Eco Assist si tuturor celor implicati in proiect.

PS: cei care doresc sa participe, sa isi ia cu ei haine de munte🙂

Avem poze si filme

2 comentarii leave one →
  1. August 17, 2009 5:19 PM

    o initiativa laudabila, dar eu as incepe curatenia cu taierea cate unui membru tuturor celor implicati (cabanier, salvamontist si, mai ales, turisti) in realizarea acelei gropi si ale altor sute asemenea gropi prin muntii patriei

    daca aceasta masura pare exagerata, ma multumesc si cu inchisoarea pe 10 ani pentru toti nesimtitii care isi lasa gunoaiele in urma, oriunde in natura sau la oras

    succes🙂

    • asociatiacsg permalink*
      August 24, 2009 11:25 AM

      o parere radicala dar, dupa ce cobori in groapa respectiva, devii de acord in intregime cu ea😀

Lasă un răspuns

